image

Isuzu D-Max pikapa apskats

work date_range30.05.2022, 23:28 chat_bubble_outline0 remove_red_eye1340

Interesants Isuzu D-Max pikaps parādījās 2019. gada rudenī un neizraisīja lielu satraukumu sabojātajā Eiropas tirgū. Daudzi žurnālisti Isuzu D-Max nodēvējuši par otršķirīgu modeli, kas nevar izcelties uz zobaino konkurentu fona tehniskā aprīkojuma ziņā, taču šim pikapam noteikti ir savs šarms un šarms.
Četru cilindru turbodzinējs, kas paslēpies zem pikapa pārsega, attīsta 190 ZS. un 450 ņūtonmetru griezes moments. Tajā pašā laikā dzinējs ir ļoti pieticīgs savā apetītē un kombinētajā ciklā patērē apmēram 8,5 litrus benzīna. Pikapa kravnesība ir 1045 kilogrami, kas atkal ir vidējais rādītājs klasē.

Salons ir veidots vienkāršā stilā un izceļas ar elektronikas pārpilnību, kas japāņiem tik ļoti patīk. Pircēji var sagaidīt labu multimediju sistēmu, digitālo instrumentu paneli, izcilu piecu skaļruņu audiosistēmu, kā arī apsildāmus priekšējos sēdekļus, logus un atpakaļskata spoguļus.
Ārēji automašīna, visticamāk, pievērsīsies blakus esošās Toyota markas darbiem, nevis aizjūras Ford pikapiem. Lai kā arī būtu, neskatoties uz nepārspējamajām virsbūves aprisēm, auto ir gana jauks un acij tīkams. To pašu var teikt par tā iespējām reālajā darbībā.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/